marți, 20 mai 2014

Danone sarbatoreste 15 ani in Romania!

In data de 15 mai Danone a aniversat 15 ani de la fabricarea primul iaurt Danone in Romania. Doresc sa le urez si eu un sincer La multi ani! si la cat mai multe produse sanatoase si de calitate.
Cu ocazia acestei aniversari Danone si-a relansat site-ul. L-am vizitat si eu si am fost placut surprinsa.
Am remarcat ca este foarte bine structurat, ofera informatii utile despre toate produsele lor, dar si despre modul de fabricare al acestora.
M-a impresionat si faptul ca Danone se implica in tot felul de campanii umanitare ( Zambet pentru Romania , Cupa Hagi Romania ) si chiar ii sustin in aceste initiative.
Ce as adauga eu in plus site-ului Danone? O rubrica de retete sanatoase si delicioase. O idee buna mi s-ar parea sa organizeze un concurs culinar, cu retete pe baza de iaurt.
Totodata cred ca ar fi util si un mic joc, un puzzle pe care copiii sa-l rezolve din cateva miscari.
Sunt o mare consumatoare a produselor Danone deoarece sunt sanatoase si gustoase. Va recomand cu drag  sa le incercati pe fiecare in parte!
Va invit pe pagina Danone pentru a afla cat mai multe informatii utile.

Un comentariu: