vineri, 13 martie 2020

Orez cu carne de rata si legume


Cu acest preparat le-am dat pe spate pe fetele mele, care nu sunt fan orez. E prima dată când îmi spun că mănâncă și mâine orez.

Ingrediente:
2 pulpe de rață
200 g orez sălbatic
1/2 ardei gras
1 morcov
3 fire ceapă verde
2 linguri ulei de măsline
400 ml supă de rață
sare
piper măcinat
pătrunjel

Mod de preparare:
Pulpele de rață se spală și se pun la fiert în apă cu sare (eu am folosit o oală sub presiune deoarece era rață de țară și fierbea mai greu). După ce a fiert carnea, se dezosează și se desface bucăți.
Morcovul ras, ardeiul tocat cubulețe mici și ceapa tăiată rondele se călesc puţin în ulei. Se adaugă o ceașcă de supă (unde a fiert rața), 


apoi se adaugă orezul şi se condimentează cu sare și piper. 


Se adaugă supa de rață fierbinte, se adaugă bucăţile de carne, se acoperă cu un capac şi se lasă să fiarbă, la foc mic, jumătate de oră. 


După ce a scăzut apa și orezul a fiert se adaugă pătrunjelul tocat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu