vineri, 30 aprilie 2021

Supa crema de ciuperci



Nouă ne plac foarte mult supele creme și am încercat diverse variante. De mult timp îmi doream să o încerc și pe aceasta, dar îmi era teamă că nu va fi pe placul fetelor mele. Am profitat de vacanță și de faptul că ele nu sunt acasă și am pregătit-o. A ieșit absolut delicioasă și v-o recomand cu drag.

De asemenea, vă recomand să încercați și aceste supe creme: Supa crema de dovleac servita in paine , Supa crema de ardei copți și morcovi , Supa crema de mazare si broccoli , Supa crema de conopida , Supa crema de spanac



Ingrediente:
1 kg ciuperci champignon
1 morcov mare
1 ceapă mare
1 felie țelină
1/2 păstârnac 

1/2 pătrunjel
1 l supă (de legume, pui sau chiar apă)
40 g unt
1 cartof

1 fir usturoi verde
sare
piper

Boia de ardei dulce
200 ml smântână pentru gătit

Mod de preparare:
Topești untul și călești ceapa tocată mărunt in unt împreună cu morcovul, păstârnacul, pătrunjelul și țelina rase prin răzătoarea mică.
Adaugi ciupercile tăiate felii subțiri (gen lame). Păstrezi câteva felii de ciuperci pentru a decora supa din castron, când o servești și le pui într-o tigaie cu o lingură de ulei și le prăjești câteva minute, pe ambele părți.

Adaugi cartoful tăiat cubulețe. Adaugi sare, boia de ardei dulce și piper, după gust.



După ce s-au călit toate legumele, torni supa / apa și lași să fiarba la foc mic, până când fierb toate legumele. 

Dacă e prea multă supa, scoți câteva polonice și le pui într-un castron apoi adaugi smântâna pentru gătit și mixezi supa cu ajutorul unui blender vertical.




Dacă e prea groasă, mai adaugi supa păstrată.


O servești fierbinte, cu crutoane de pâine sau pâine prăjită. Decorezi supa cu feliile de ciuperci prăjite și semințe sau pătrunjel verde.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu