luni, 11 iunie 2018

Salata cu avocado, ton, porumb, rodie





In ultima perioadă nu am mai reușit să postez rețetele pregătite deoarece am început serviciul și nu mai reușeam să scriu rețetele. După aproape 2 luni, vă împărtășesc o rețetă delicioasă pe care am gustat-o la o prietenă și care mi-a plăcut foarte mult. Cu ocazia aniversării zilei de naștere a mezinei noastre am pregătit această salată care a fost foarte apreciată. Vă invit să o încercați și voi. Nu veți regreta!

Ingrediente:
2 conserve ton in ulei
1 avocado
5 linguri porumb (din conservă)
1 rodie
2-3 fire ceapă verde

Pentru maioneză:
1 ou fiert
1 ou crud
Ulei
Zeamă de lămâie
Muștar (optional)


Mod de preparare:
Cureți avocado și îl tai cubulețe. 


Desfaci rodia și scoți semințele. Tai ceapa verde rondele. Scurgi uleiul din conservele de ton.
Amesteci ingredientele. 



Adaugi boabe de porumb după gust.


Pentru maioneză, fierbi un ou tare, îl cureți și îl lași să se răcească. Gălbenușul fiert îl amesteci cu gălbenușul crud și apoi adaugi ulei treptat, alternând cu câteva picături de zeamă de lămâie. Amesteci în aceeași parte pentru a nu se tăia maioneza. La final adaugi muștar, dacă dorești.
Adaugi maioneza peste salată și amesteci ușor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu