duminică, 9 septembrie 2018

Tocanita de hribi cu smantana



În urmă cu o săptămână am primit spre testare 
setul de 11 piese TEFAL INGENIO EXPERTISE L6509902. Săptămâna trecută am testat wok-ul de 26 cm și am pregătit un gulas ungurescAstăzi m-am gândit să testez crăticioara de 24 cm și am pregătit o prăjitură rapidă . În același timp am folosit și tigaia de 26 cm și am pregătit o tocăniță de hribi.
Așa cum vă spuneam în postearea mea anterioară, acest set este foarte util deoarece conține crăticioare și tigăi cu diametru de la 16 până la 26 cm, care sunt foarte ușor de depozitat și sunt compatibile cu toate sursele de caldură (aragaz, cuptor, plită cu inducție). Mi se pare grozavă ideea de a folosi un singur mâner, detașabil, care se atașează foarte ușor. Vasele ocupă foarte puțin loc deoarece sunt ușor de stivuit.



Ingrediente:

400 g hribi
2-3 linguri ulei de măsline
1 ceapă
4-5 căței de usturoi
1 cană apă(sau supă de pui)
2 linguri amidon alimentar(sau făină)
180 ml smântână pentru gătit
Sare 
piper proaspăt măcinat (după gust)
1 legatură mărar

Mod de preparare:
Speli hribii și îi tai felii și îi pui la fiert în apă cu sare pentru 10-15 minute. Îi clătești cu apă rece și îi pui la scurs într-o sită.
Într-o tigaie pui uleiul la încins. Adaugi ceapa și usturoiul tocate mărunt, lași 2-3 minute să se călească 


și adaugi ciupercile și o cană de apă( sau supă de pui). 



Asezonezi cu sare și piper proaspăt râșnit. Acoperi cu un capac și lași să fiarbă până când se înmoaie ceapa.  


Amesteci într-un castron smântâna pentru gatit cu amidonul. Adaugi peste smântână câte puțin din tocănița fierbinte, amesteci, apoi pui conținutul în tigaie peste restul compoziției. 


Amesteci ușor și lași să fiarbă 5 minute. 


La final adaugi mărarul proaspăt tocat mărunt.


Servești tocănița cu mămăligă.


 Concluzia: deoarece tigaia are un învelis antiadeziv, mâncarea nu se arde și nu se lipește. Totodată tigaia se curăță cu foarte mare ușurință. 
Singurul minus, e faptul că tigaia nu are un capac care să poată fi folosit în timpul preparării mâncărurilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu