luni, 21 octombrie 2019

Ied cu legume la Crock Pot


Am și eu de ceva timp un slow cooker Crock Pot, dar nu l-am folosit deoarece tot timpul eram pe fugă și mi se părea că pregătirea bucatelor necesită prea mult timp. Mare greșeală am făcut. Pui toate ingredientele în slow cooker și cât timp îsi face treaba poți să pregătești altceva fără să-i ai grija, iar la final obții un preparat delicios. 
Carnea de ied a ieșit foarte fragedă și gustoasă și chiar a fost pe placul întregii familii.

Ingrediente:
500 g pulpă de miel
4 cartofi
1 ardei gras roșu
1 morcov
2 roșii
2-3 căței de usturoi
rozmarin
boia de ardei dulce
sare
piper
2 roșii mari
3-4 linguri ulei de măsline

-pentru sos:
2-3 roșii 



Mod de preparare:
Tai toate legumele cubulețe și le așezi în vasul ceramic al slow cooker-ului Crock Pot.



Dezosezi pulpa și o tai în bucăți generoase și o așezi peste legume. Presari condimentele si usturoiul tăiat felii peste carne. Torni uleiul de măsline.


Pasezi roșiile cu blenderul, adaugi sare și torni sosul peste carne.


Acoperi cu capacul de sticlă și setezi aparatul Crock-Pot pe modul high (4 ore). 


A ieșit o tocată delicioasă. Carnea de ied este foarte fragedă și gustoasă. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu