sâmbătă, 1 septembrie 2018

Cartofi acordeon, cu afumatura, la cuptor



În ultima perioadă nu prea am mai avut timp să postez rețetele pregătite, deoarece am terminat concediul de maternitate și am început serviciul. Mi-am propus să-mi fac timp și să postez măcar săptămânal câteva dintre rețetele care merită încercate.
Aceasta este o rețetă ușor de pregătit, apetisantă și delicioasă pe care v-o recomand cu drag.

Ingrediente:
1 kg cartofi noi
50 g pastrama / bacon
rosii cherry
condiment pentru cartofi Delikat
ulei de măsline

Mod de preparare:
Cureti cartofii, îi tai felii fără a le desprinde, cu ajutorul unui cuțit cu lama subțire. 


Pensulezi cartofii cu ulei de măsline, presari peste ei condiment pentru cartofi Delikat apoi îi așezi în tava unsă cu ulei. 
Adaugi pastrama tăiată feliuțe și roșiile cherry și introduci tava în cuptorul preîncălzit pentru 40-50 de minute.



Cartofii pot fi ser
viți fie simpli, cu ketchup, cu murături sau ca garnitură la orice friptură.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu