marți, 30 octombrie 2018

Am testat setul de 11 piese TEFAL INGENIO EXPERTISE L6509902


#buzztefalcooking

În urmă cu 2 luni Buzzstore și Tefal mi-au oferit șansa de a testa setul de 11 piese TEFAL INGENIO EXPERTISE L6509902. Am deschis nerăbdătoare coletul primit și am început să analizez produsele, asemeni unui copil care a primit niște jucării. În componența setului am găsit o tigaie de 22 cm, una de 26 cm, o tigaie wok de 26 cm si 3 crăticioare cu capace de plastic cu închidere ermetică de 16, 20, 24 cm, un mâner universal ce se atașează la cele 6 vase și o spatulă metalică. 




Voi începe cu o scurtă prezentare a setului primit. În primul rând am remarcat mânerul detașabil, ce poate fi folosit la toate tigăile din gama Ingenio.

Avantajele mânerului detașabil:
- Vasele pot fi depozitate ușor în dulap sau în frigider
- Vasele pot fi așezate ușor în mașina de spălat vase
- Tigăile pot fi folosite și în cuptor, cu excepția mânerului detașabil

Mânerul este 100% sigur și poate suporta o greutate de până la 10 kg și beneficiază de o garanție de 10 ani. Eu l-am folosit atunci când era necesar să scot o tigaie din cuptor sau când trebuia să amestec preparatul pregătit în tigaia. Am gătit în 2 vase concomitent și l-am folosit pe rând la fiecare.

Durabilitatea e avantajul major al acestor recipiente. Fiecare vas pentru gătit are un înveliș din titan, iar tehnologia titanium excellence conferă până la de trei ori mai multă durabilitate În cazul tigăilor). Vorbim de o bază solidă, un strat superior gros, ce dă tigăii proprietăți antiaderente. Așadar, nu doar că te vei bucura pentru multă vreme de achiziție, însă utilizarea e ușoară, deoarece mâncarea nu se lipește de tigaie, iar sănătatea ta e menținută, întrucât necesită foarte puțin ulei pentru gătit.

De asemenea, Tefal Ingenio dispune de indicatorul de temperatură Thermo-Spot, care indică momentul în care tigaia a atins temperatura optimă pentru gătit.

Vasele sunt compatibile cu toate sursele de caldură (aragaz, cuptor, plită cu inducție), fără griji în privința temperaturii. De asemenea, pot avea multiple întrebuințări: le poți folosi așa cum îți dorești: ca tigaie, vas de cuptor sau caserolă.

Mie îmi place foarte mult să gătesc, dar în ultima perioadă nu prea am avut timp să pregătesc preparate foarte sofisticate cu timp îndelungat de gătire, deoarece ajung târziu de la serviciu și prefer să pregătesc ceva rapid și delicios, iar orele rămase, până când ne pregătim de somn, vreau să le dedic fetelor mele. Cu ajutorul vaselor TEFAL INGENIO EXPERTISE mâncărurile au ieșit delicioase și le-am pregătit rapid și ușor.

Am testat pe rând toate vasele și am pregătit atât deserturi cât și diferite mâncăruri. Cu ajutorul cratiței de 24 cm am pregătit o prăjitură răsturnată cu mere, iar cu ajutorul tigăii de 22 cm am pregătit clătite. Am folosit un strop de ulei la prima clătită și am uns toată tigaia, am așteptat până când 
tigaia a atins temperatura optimă pentru gătit

și am turnat compoziția de clătite La următoarele clătite nu a mai fost necesar să ung tigaia cu ulei. 
Am folosit spatula pentru a întoarce clătitele, fără grija că s-ar putea deteriora tigaia, deoarece tigăile au un înveliș antiaderent Titanium Excellence ce rezistă de 3x mai mult față de învelișul Titanium Force. 

În tigaia wok de 26 de cm am pregătit un gulaș. Tigaia e foarte încăpătoare și am pregătit o mâncărică care a fost apreciată de întreaga familie. 




În tigaia de 26 de cm am pregătit pește prăjit, pe care l-am servit cu mămăligă pregătită în cratița de 20 cm. 


Am pregătit în cratiță și o friptură fragedă cu sos de roșii. Deoarece nu am servit toată friptura la o singură masă, după ce s-a răcit am acoperit-o cu capacul primit de la Tefal și am depozitat-o în frigider până a doua zi.



Fie că am pregătit paste cu pui, ciuperci și mascarpone, o tocăniță cu hribi sau hribi cu parmezan și ouă poșate c
oncluzia e aceeași: deoarece tigaia are un învelis antiadeziv, mâncarea nu se arde și nu se lipește. Totodată tigaia se curăță cu foarte mare ușurință.
Vă invit să accesați linkurile de mai sus pentru mai multe fotografii din timpul preparării.







Unicitatea acestui set constă în mânerul detașabil care permite ca vasele să fie introduse în cuptor și, nu în ultimul rând, să economisească spațiul de depozitare, fiind foarte usor de stivuit. Eu am depozitat vasele într-un dulap mai mititel... parcă l-am făcut special pentru setul Tefal ingenio Expertise.


Concluzie: puteți găti pe aragaz, apoi mutați tava în cuptor, serviți mâncarea direct pe masa și apoi o depozitați în frigider. Sunt produse de calitate, care din punctul meu de vedere merită fiecare bănuț.


Cu noul set de tigăi Tefal Ingenio Expertise gătitul este o plăcere!

2 comentarii:

  1. E superb setul si foarte util, iar tu ai gatit ceva, nu gluma. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Irina. Setul este foarte util si de buna calitate. Am gatit ce-i drept...dar cu placere! ;) Multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere