luni, 25 octombrie 2021

KFC - Testarea noului meniu cu Strips Nepicanti

 


Mai bine mai târziu decât niciodată!
Recent mi s-a oferit șansa să testez noul meniu de la KFC . Toată familia s-a bucurat de noii Strips Nepicanti, un nou produs din pui #pebune, gătit după rețeța originală a Colonelului. Așteptarea a meritat. De mult timp îmi doream să încerc Strips Nepicanți.

Meniul conține 8 Strips Nepicanti, o porție medie de cartofi prăjiți, o răcoritoare medie și nelipsitul sos de usturoi.


Acest meniu este perfect pentru mâncăcioșii care nu mănâncă picant. Acest meniu a fost perfect pentru fetele mele. Pur și simplu e delicios!
Deși sunt adepta gătitului în casă, consider că din când în când mai putem face câte o excepție și putem încerca și produse de tip Fast food de la KFC, care sunt gustoase și ne plac foarte mult.
Meniul este suficient de mare pentru o familie cu 2 copii. Pur și simplu au dispărut din cutiuțe în câteva minute.



Am fost foarte încântată de servirea ireproșabilă a angajaților de la KFC. Toată lumea purta mască, dezinfectantul era așezat la îndemână pe ghișeu, am primit foarte repede meniurile și le-am savurat cu plăcere.
Vă recomand cu drag să-i încercați!
Tu, ce alegi? PICANT sau NEPICANT?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu