sâmbătă, 17 august 2019

SPLAT KIDS - pasta de dinti pentru un zâmbet frumos





#buzzSPLATBaby #zambeteSPLAT #SPLATSensiblu


Pentru noi spălatul pe dinți a fost o etapă relativ ușoară. În cazul Mirunei totul a fost un joc: spălam întâi jucăriile pe dinți și apoi se spăla și Miruna. Când era mai mititică o spălam eu pe dinți și apoi mă spăla și ea pe mine, pe dinți. Acum Miruna are 8 ani și 7 luni și se spală singurică pe dinti, atât dimineața cât și seara.
În cazul Emiliei (3 ani și 4 luni) mi s-a părut chiar mai ușor. Ea imită tot ce face surioara mai mare. Miruna mi-a fost de mare ajutor: îi explica Emiliei cum trebuie să spele dințișorii, câtă pastă trebuie să pună (un bob de mazăre) și totul era foarte frumos și distractiv.

Ca orice mamă responsabilă, am căutat mereu o pastă de dinți adecvată vărstei. Cu ajutorul prietenilor de la Sensiblu și BUZZStore am descoperit pasta de dinți SPLAT KIDS pentru 2-6 ani, cu gust de înghețată. Chiar dacă este dulce, aceasta nu conține zahăr. Aceasta oferă protecție eficientă împotriva cariilor și sprijină dezvoltarea dinților.
Peste 99% din ingrediente sunt naturale. Nu conține menta, fluor, parabeni, SLS, produse petrochimice sau alergeni. Nu conține fluor, deci o puteți folosi și pentru copiii care nu scuipă.
L-Arginina si gelul de Aloe Vera au efect anti inflamator si calmant asupra gingiilor.
Pasta oferă protectie totală împotriva cariilor cu ajutorul sistemului inovator patentat LUCATATOL.

De asemenea, există și varianta SPLAT BABY pentru copii de 0-3 ani (40 ml) care oferă protecție eficientă împotriva cariilor și întărește smalțul dinților. Și această pastă de dinți este făcută din ingrediente naturale. NU contine: menta, fluor, parabeni, SLS, produse petrochimice sau alergeni.

Recomand cu încredere pasta de dinți Splat fruit Ice-cream pentru 2-6 ani deoarece este o pastă naturală. Fetele mele au fost încântate de ea încă de la prima utilizare. Sigur o să o cumpărăm în continuare din farmaciile Sensiblu.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu