luni, 25 noiembrie 2019

Impresii după testarea gamei Gerovital Plant


#buzzgerovitalplant #gerovitalplant

În urmă cu 3 săptămâni am fost acceptată în campania de testare a 3 dintre produsele din noua gamă Gerovital Plant. Aceasta contine produse cosmetice pentru ingrijirea zilnica a tenului, avand la bază ingrediente de origine naturală în proportie de până la 98%, care ofera protectie naturala microbiana si beneficii multiple pentru tenul normal si mixt!
Am ridicat produsele din magazinul Gerovital, aflat în incinta Iulius Mall Suceava. Aici o domnisoara foarte draguta mi-a înmânat produsele și mi-a prezentat și câteva dintre ofertele valabile in această perioadă.


Coletul primit conținea:

-Un booster de vitalitate, strălucire și energizare sub formă de ser;
-Un produs de curățare și hidratare sub formă de apă micelară;
-Un produs de hidratare și oxigenare sub formă de cremă;
-O brățară cu un detaliu de argint în formă de frunză;
-Mostre și vouchere pentru prietene.


Am introdus aceste produse în rutina mea zilnică:
Dimineața și seara îmi curăț tenul cu apa micelară, care are un miros plăcut, nu usucă tenul și îmi dă o senzație de prospețime.
Dimineața aplic crema hidratantă care intră rapid în piele fără să încarce tenul.
Boosterul Vitalitate si Stralucire este un ser fluid, care se absoarbe ușor în piele, lasă tenul foarte fin și strălucitor. Pe acesta l-am folosit seara.


Mai jos regăsiți câteva informații despre produsele testate:

Apa micelară Poliplant Microbiom Protect curăță blând fața, ochii și buzele prin captarea de către micele a machiajului, sebumului sau a altor impurități. Cu ajutorul unei dischete demachiante înmuiată în apa micelară, machiajul meu a dispărut fără pic de efort. Apa îndepărtează chiar și urmele de mascara.


Crema Hidratantă Microbiom Protect este special concepută pentru menținerea unui nivel optim de hidratare a tenurilor normale și mixte. Crema conține 96% ingrediente de origine naturală.
Microbiomul este unic și specific fiecărui individ, este esențial pentru buna funcționare metabolică a pielii. Este format din totalitatea bacteriilor bune și rele de pe suprafața pielii. Echilibrul micobiomului are rol în creșterea imunității și protejează organismul împotriva bacteriilor dăunătoare, astfel pielea este mai sănătoasă, capabilă să se regenereze.
Uleiul de măsline și Aquaxylul, alături de structura cremei, bogată în ingrediente naturale, refac funcția de barieră a pielii contribuind la diminuarea pierderilor transepidermale de apa și la creșterea rezervelor hidrice din derm și epiderm.
Complexul Poliplant Microbiom Protect restabilește echilibrul microbiomului pielii, respectând identitatea unică a acestuia și funcția lui majoră de protejare a pielii.
Sepitonic M3, complex de minerale indispensabile metabolismului celular, revitalizează celulele și crește consumul de oxigen la nivelul acestora.
Restul de 4% din ingrediente asigură o bună conservare a formulei.
Am aplicat crema în fiecare dimineață pentru creșterea consumului de oxigen la nivelul celulelor, îmbunătățirea hidratării și diminuarea reacțiilor alergice.


Booster vitalitate și strălucire Poliplant Microbiom Protect este un ser cu o formulare fluidă, care se absoarbe ușor în piele, special conceput pentru tenul normal și mixt. Prin ingredientele conținute de complexul Poliplant Microbiom Protect, serul oferă un suport activ pentru revitalizarea tenului și pentru reechilibrarea microbiomului pielii, respectând biodiversitatea și unicitatea acestui ecosistem. O floră echilibrată și diversă a pielii menține un ten mai sănătos, mai hidratat, mai puțin reactiv.
Sepitonic M3®, un complex de săruri minerale indispensabile metabolismului celular, stimulează respirația celulară și regenerarea pielii.
Niacinamida îmbunătățește circulația capilară și împreună cu Vitamina C lipozomală susține sinteza noilor fibre de colagen. Tenul dobândește un aspect mai tânăr, revitalizat și strălucitor.

Restul de 4% din ingrediente asigură o bună conservare a formulei.



Împreună cu produsele descrise mai sus am primit vouchere în locul cărora puteai să primești apa micelară descrisă mai sus gratuit la achiziția oricărui produs din gama Gerovital Plant. Totodată am primit și mostre cu cremă antirid din aceeași colecție pe care le-am dat cadou colegelor mele de serviciu. Au folosit și ele mostrele primite și au fost plăcut surprinse de textura și mirosul plăcut al cremei.



Ador aceste produse și le recomand cu încredere!
Sunt mândră că aceste produse sunt făcute în România!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu