joi, 9 iulie 2020

Lenor – Perechea perfecta



#buzzlenor, #perecheaperfecta si #LenorDetergent

În urmă cu 5 săptămâni am primit gratuit spre testare de la Buzzstore și Lenor Romania detergentul si balsamul Lenor, 
perechea perfectă, cu același parfum.
Coletul conținea 2 cutii de capsule de detergent predozat Lenor AllInOne PODS de cate 15 spalari (Spring Awakening si Gold) , 1 sticla de balsam 1l Lenor Spring Awakening (33 spalari), 1 sticla de balsam 0,55l Gold Orchid (18 spalari) și 10 monstre de detergent si balsam și pliante pentru prietenii care vor sa testeze acest produs.

Folosesc de mulți ani balsamul de rufe Lenor și-mi doream să apară și un detergent. Mă bucur foarte tare că mi s-a îndeplinit dorința.
Detergentul capsule Lenor Allin1 PODS Spring Awakening a fost creat pentru a lucra în armonie perfectă cu balsamul Lenor! Cu o notă seducătoare de flori de primăvară, capsulele de detergent Lenor curăță în profunzime și oferă prospețime de lungă durată.
Am încearcat și perechea Lenor detergent Allin1 PODS Gold Orchid și balsamul Lenor Gold Orchid, cu note seducatoare de vanilie pretioasă, care oferă hainelor catifelare și protejează țesăturile și forma hainelor.

Lenor este un detergent eficient, care dă rezultate uimitoare. Când am spălat primele rufe și am deschis capacul de la mașina de spălat, ne-a învăluit un miros seducător. Chiar și fetele mele au fost cucerite de acest miros și m-au întrebat de unde vine acest miros atât de frumos.

Am spălat lenjeriile de pat și noptile noastre sunt pline de prospețime.

Cum se folosește colecția Lenor:
- se pune capsula Lenor Allin1 în cuva mașinii de spălat înainte de a adăuga hainele;
- se adaugă balsamul de rufe Lenor în sertarul mașinii de spălat;
- se adaugă hainele și se dă drumul la spălat;
- se depozitează capsulele într-un loc ferit de copii.

Și 10 dintre prietenele mele au avut șansa de a testa capsula pe care eu le-am oferit-o cadou, împreună cu impresiile mele din timpul testării.

Mă declar încântată de colecția Lenor: detergentul și balsamul cu același parfum! Culorile rufelor sunt mai strălucitoare, iar parfumul este plăcut și durează mai mult. Neapărat trebuie să le încercați și voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu