marți, 30 iunie 2020

Doppelherz Kollagen Beauty - Schimbarile adevarate incep din interior!



#buzzDoppelherzKollagenBeauty

Schimbările adevărate încep din interior! Anul acesta mi-am propus să am mai multă grijă de sănătatea mea. Am încercat să-mi schimb obiceiurile alimentare (să mănânc cât mai sănătos, să beau minim 2 litri de apă / zi), să fac sport zilnic (și am ajuns la performanța de a face zilnic 50 de minute de sport în ritm alert) și totodată mi-am propus să am mai multă grijă de pielea mea.

În urmă cu 2 luni de zile Buzzstore și Doppelherz Romania a inițiat o campanie de testare a flacoanelor Kollagen Beauty. A fost momentul perfect pentru mine și m-am înscris și am primit gratuit spre testare 60 de flacoane Kollagen Beauty, care susțin regenerarea părului, a pielii și a unghiilor.

Conceput sub formă lichidă, ambalat în flacoane unidoză, Doppelherz system Kollagen Beauty este ușor de consumat în orice moment al zilei: acasă, la birou sau chiar și atunci cand ești cu prietenele în oraș și te bucuri de o cafea delicioasă.

Colagenul este un ingredient cheie anti-aging care stă la baza Doppelherz system Kollagen Beauty – ce conține o combinație de nutrienți atent selectionați.


Peptidele de colagen ajută la creșterea elasticității pielii, atenuând ridurile și liniile fine ale feței. Vitamina C contribuie la formarea normală a colagenului, iar Vitamina A, Biotina si Zincul mențin sănătatea pielii. Cuprul este un element important pentru pigmentarea normală a pielii, iar Vitamina E ajută la protejarea celulelor îimpotriva stresului oxidativ. Fructele de Açai conțin substanțe cu rol antioxidant, care neutralizează radicalii liberi.

Aceste fiole au un gust delicios de litchi și pepene galben care au făcut această testare și mai plăcută.
Eu am observat o schimbare majoră în urma consumării acestor flacoane: unghiile nu se mai exfoliază, ridurile s-au atenuat, pielea obrajilor nu mai este uscată, iar părul e mai mătăsos.
Cu siguranță voi achiziționa și pe viitor flacoanele Kollagen Beauty.

Vă recomand să încercați și voi acest produs minunat pentru a profita de beneficiile sale.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu