sâmbătă, 13 iunie 2020

Cheerios Ovaz - pentru un mic dejun echilibrat



#buzzcheerios #noilecheeriosovaz, #nestlecerealeintegrale, #choosewholegrains

În urmă cu o lună de zile am primit spre testare gratuit cereale Nestle Cheerios Ovaz de la BUZZStore și Cereale Nestle. Disponibile în două variante, noile Nestle Cheerios OVAZ, și Cheerios OVAZ MAR si SCORTISOARA sunt foarte gustoase, au un conținut scăzut de zaharuri și oferă energia de care ai nevoie întreaga zi.

Imediat ce le-am primit, fetele mele au năvălit asupra cutiei în care erau împachetate, nerăbdătoare fiind să le guste. S-au declarat încântate de gustul cerealelor și de faptul că acestea nu sunt foarte dulci (sunt exact cât trebuie de dulci).



Știm cu toții că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Fetele mele au savurat cu plăcere un mic dejun echilibrat: laptele este bogat în calciu, un mineral foarte important mai ales pentru copii, pentru că îi ajută la creșterea și dezvoltarea oaselor, iar cerealele au drept ingredient principal grânele, care nu doar ca au un gust minunat dar, când sunt mâncate cu lapte sau iaurt, ne oferă o gamă largă de nutrienți, cum ar fi carbohidrați, proteine, grăsimi, glucide, un aport sporit de fibre, dar și vitamine și minerale.


Și mie îmi plac la fel de mult aceste cereale. Nestle Cheerios Ovăz ne-au reunit în jurul unui castron de cereale gustoase și hrănitoare și ne-am bucurat de beneficiile ovăzului în fiecare dimineață.

Nestle Cheerios OVAZ sau Cheerios OVAZ MAR si SCORTISOARA se pot combina cu diferite tipuri de lapte sau alternative pe baza de plante, iaurt, miere, semințe, bucăți sau felii de fructe proaspete sau uscate, pe gustul fiecăruia din familie, chiar al celor care preferă un gust mai puțin dulce. Nu conțin arome artificiale, ulei de palmier și nu necesită timp de hidratare.


Noi am pregătit și niște brioșe absolut delicioase, care au avut în compoziție cerealele Nestle Cheerios Ovăz, măr și scorțișoară. Am avut ajutoare de nădejde, pe fetele mele, care au fost foarte încântate de rezultat. Aici regăsiți și rețeta, pas cu pas.






Miruna a pregătit un desen cu ajutorul cerealelor Nestle Cheerios Ovăz.



Vă recomand să încercați și voi cerealele Nestle Cheerios OVAZ si Cheerios OVAZ MAR si SCORTISOARA și să vă convingeți cât sunt de delicioase și sănătoase!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu