vineri, 3 iunie 2022

Ciorba de miel cu cartofi si smantana




Pentru această rețetă m-am inspirat de la Savori urbane si v-o recomand cu drag, deoarece este delicioasă.

Ingrediente:

gâtul + câteva coaste de miel
1 morcov
2 cepe roșii
3 fire de ceapă verde
1/3 ardei gras roșu
1 bucată țelină
½ dovlecel
6 cartofi noi
borș proaspăt
sare
leustean verde
pătrunjel verde
smântână (opțional)


Mod de preparare:
Se curăță carnea de miel și se spală bine și se pune la fiert în apă. Se lasă să dea un clocot și apoi se aruncă apa sau se spumează foarte bine.


Între timp se curăță, se spală și se toacă ceapa, ardeiul, morcovul și dovlecelul. Telina am pus-o întreagă și am scos-o la sfârșit și am tăiat-o cubulețe și am adăugat-o în ciorbă.


Se adaugă în oală, legumele. Se adaugă sare după gust și se lasă să fiarbă până când carnea de miel e fiartă. Se scoate din oală și se dezosează.


Se curăță cartofii și se taie cubulețe și se adaugă în oală și se lasă să fiarbă 20 de minute. Se adaugă carnea de miel în oală. De asemenea, se adaugă ceapa verde taiată rondele.


Se încălzește borșul și se adaugă în oală și se mai lasă să clocotească 2 minute.
La sfârșit se pune leuștean și pătrunjel tocate mărunt.

Opțional se servește cu smântână.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu