miercuri, 17 august 2022

Dubleaza viata hainelor tale cu noile formule Vanish!

 


M-am bucurat foarte tare când am fost acceptată în noua campanie de testare a noilor produse Vanish, organizată de Buzzstore în colaborare cu Vanish Romania

Kitul pe care l-am primit contine:
🌼 VANISH Oxi Action Gel Concentrat Pink
🌼VANISH Oxi Action Gel Concentrat White
🌼VANISH Oxi Action Pink Pudra
🌼VANISH Oxi Action White Pudra
🌼O SUPER Geanta de plaja

Îmi doresc să mă bucur cât mai mult timp de hainele mele, motiv pentru care voi integra noile produse Vanish la fiecare spălare.

Noul gel Vanish Oxi Action Pink, are un format nou, cu o formula concentrata! Indeparteaza chiar si cele mai dificile si uscate pete, previne transferul culorilor, combate mirosurile neplacute si curata in mod igienic. Folosindu-l la orice spalare nu vei mai avea nevoie de alti aditivi.

Poti să redai albul stralucitor al hainelor cu gelul Vanish Oxi Action White, care are un format nou cu o formula concentrata! Vanish Oxi Action White indeparteaza uimitor petele si mentine albul stralucitor chiar si dupa 50 de spalari. In plus, formula sa performanta combate mirosurile neplacute si curata in mod igienic. Folosindu-l la orice spalare nu ai mai avea nevoie de alti aditivi.

Fetița mea avea un hanorac drag ei, pe care îl pătase cu zeamă de pepene roșu. Îmi făceam griji că nu voi reuși să scot petele.
Am turnat gelul Vanish Oxi Action White pe pete și am lăsat să acționeze 10 minute, apoi am adăugat apă caldă și detergent, și am lăsat să acționeze timp de 10 minute apoi am spălat hanoracul.





Rezultatul a fost uimitor. Nici urmă de pată.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu