duminică, 20 noiembrie 2022

Tortelloni cu mozzarella si sos de rosii



În ultima perioadă am fost foarte ocupată cu treburile de serviciu și am încercat să pregătesc rețete cât mai rapide.
Nu mi-am imaginat că o rețetă atât de ușoară va fi așa de lăudată de fetele mele.
Cu ingrediente puține, dar bune, am pregătit un preparat super delicios care nu mi-a luat mai mult de 3 minute.
Am achiziționat de la Lidl cele necesare, le-am pus repede în tavă și în mai puțin de jumătate de oră a fost gata masa.

Ingrediente:
250g tortelloni umplute cu carne de porc și vită
1 borcan sos de roșii (cu legume și plante aromatice)
300g mozzarella


Mod de preparare:
Se toarnă sosul de roșii într-o tavă termorezistentă și se întinde într-un strat subțire, se adaugă tortelloni umplute cu carne de porc și vită și se așează peste sos, într-un singur strat.



Se taie mozzarella felii și se așează peste paste.


Se acoperă vasul cu o folie de aluminiu și se introduce în cuptorul preîncălzit la 180 de grade C, pentru 20-25 de minute. Se scoate tava, se îndepărtează folia și se mai lasă pentru 2-3 minute ca să se topească mozzarella.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu