duminică, 28 ianuarie 2024

Piept de pui cu spanac, ciuperci, ardei gras si smantana



Recent am citit că este indicat ca săptămânal să mâncăm 30 de tipuri diferite de fructe și legume și mi-am propus să încerc, pe cât posibil, să ne conformăm.

Fetelor mele nu prea le plac legumele gătite, ci le preferă crude, astfel încât eu pun spanacul și ardeiul gras la final și le las doar 2-3 minute să fiarbă.

A ieșit un preparat delicios, care a fost pe placul întregii familii. Vă invit să-l încercați și voi.


Ingrediente:
850g piept de pui 
50g unt cu aromă de usturoi
sare
boia de ardei dulce
3 fir de ceapă verde
un borcan ciuperci
1/2 ardei gras roșu
200 g frunze de spanac proaspăt sau congelat
300 ml smântână pentru gătit (cu min. 30% grăsime)
30 g parmezan


Mod de preparare:
Se alege o tigaie largă și mai adâncă în care se topește untul. Se taie carnea de pui cubulețele  și se rumenește pe toate părțile timp de vreo 8-9 minute (la foc iute).Se asezonează cu sare și 
boia de ardei dulce. Se adaugă o căniță de apă caldă și se lasă să fiebă carnea, la foc potrivit, cu oala acoperită cu capac.


Se adaugă ciupercile și ceapa tăiată felii și se mai lasă căteva minute, până când scade toată apa. 


Se adaugă smântâna, spanacul tăiat fâșii și ardeiul gras tăiat felii și se lasă să clocotească 3-4 minute.



Se presară parmezanul și se amestecă să se topească și apoi se oprește focul. Se poate servi cu mămăligă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu