luni, 25 martie 2024

Salata de fasole rosie cu porumb si ardei gras



Recent a început să mă preocupe mai mult sănătatea mea și a familiei mele și am inceput să ascult diverse podcasturi referitoare la alimentație. Specialiștii spun că este indicat să mâncăm săptămânal minim 35 de legume și fructe diferite, dar și leguminoase.

Am pregătit această salată gustoasă și rapidă și v-o recomand cu drag!
Ingrediente:
o conservă de fasole roșie
4-5 linguri boabe de porumb
1/2 ardei gras roșu
1 ceapă roșie
roșii cherry
5 frunze de salată verde
ulei de măsline
sare
piper

Mod de preparare:
Se spală și se taie legumele (
ceapa roșie se tăie julienne, rosiile cherry se taie în sferturi, ardeiul gras se taie felii, salata se tăie fășii). Se scurge fasolea și porumbul.
Într-un bol mare, se adaugă fasolea rosie, porumbul, legumele și uleiul.
Se asezonează cu sare și piper și se amestecă bine totul.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu