sâmbătă, 12 august 2017

Prajitură turnată cu brânză, cireșe și caise



Eu aș mânca zilnic ceva bun, dar fără să petrec prea mult timp în bucătărie. În această perioadă fiind atât de cald m-am orientat spre prăjiturile rapide care necesită un timp scurt de pregătire.

Vă invit să încercați și voi această prăjitură care poate fi pregătită cu orice fruct de sezon.
Eu m-am inspirat de pe site-ul bucataras.ro.

Ingrediente:
Blat ( pentru tava 25/35 cm) :
2 ouă mari
10 linguri de zahăr
9 linguri ulei
10 linguri lapte
12 linguri făină
1 pliculeţ praf de copt
esenţă de vanilie
Umplutura:
500 g brânză dulce
3 ouă
3 linguri griş
1 ceaşcă cireșe
5 - 6 caise
esenţă de vanilie
esenţă de lămâie
6 linguri zahăr măcinat


Mod de preparare:
Tai caisele spălate şi şterse în cubuleţe. Speli cireșele, le lași să se scurgă bine de apă și le scoți sâmburii.
Pentru blat, mixezi ouăle întregi cu zahărul până obţii o cremă, apoi adaugi esenţa si uleiul şi mixezi pentru câteva minute. Adaugi alternativ lapte şi făina cernută cu praful de copt şi amesteci bine. 




Împarți compoziţia în două (eu nu am apreciat corect cantitățile și mi-a rămas prea puțină compoziție pentru stratul de deasupra).
Brânza o mixezi cu zahărul, ouăle şi esenţele, apoi adaugi grişul şi amesteci bine. 



Încorporezi uşor cireșele şi cubuleţele de caise.



Torni jumătate din aluat în tava tapetată cu hârtie de copt şi o dai la cuptorul preîncălzit la 180 grade C şi o coci 10 minute (încălzire sus/jos).



Scoți tava, torni brânza, nivelezi, 



după care deasupra, torni cealaltă jumătate de aluat și introduci tava în cuptor pentru 30 de minute (până când se rumenește frumos).


Lași la răcit, 



după care o porţionezi și o servești.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu