duminică, 26 aprilie 2020

Bulete de cartofi si branza


Vă invit să încercați niște bulete delicioase din cartofi și brânză. Am încercat și să le prăjesc în ulei, dar mi s-a părut că absorb prea mult ulei, astfel încât le-am făcut la cuptor.

Ingrediente:
400 g cartofi
1 lingură ulei
sare
350 g brânză de vacă
1 ou
cimbru uscat
piper negru măcinat
100 g pesmet
extra pesmet pentru a tăvăli buletele prin el


Mod de preparare:
Se curăță cartofii, se spală, se taie felii 



și se pun la fiert într-un vas cu apă cât să îi acopere, puțină sare și o lingură de ulei. După ce fierb, cartofii se pasează și se lasă să se răcească.
Într-un castron se pune branza de vacă mărunțită (sau dată pe răzătoarea mică), piureul de cartofi, oul, cimbru uscat, piper negru măcinat, sare și pesmetul. 







Se amestecă totul și se potrivește de sare. Se formează buletele, se tăvălesc prin pesmet și se pun pe o tavă tapetată cu hârtie de copt. 


Se introduc în cuptorul preîncălzit la 180 grade C, pentru 25-30 de minute.


Am încercat și să le prăjesc în ulei, dar mi s-a părut că absorb prea mult ulei. 


Se scot pe un șervețel absorbant.
Se servesc cu poftă alături de roșii cherry și alte legume preferate de voi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu